10 motive pentru care călătorii au în continuare nevoie de un agent de turism

Traducere din limba engleza după un articol de Anna Gleksman / 23.11.2015 (originalul pe Linkedin)
linkedin-logo.

În epoca tehnologiei, rezervarea unei excursii on-line este o alegere usoară pentru călători. Și totuși, afacerile agențiilor de voiaj din Statele Unite (nota noastră: și nu numai !!)  au crescut anul trecut. ASTA (American Society of Travel Agents) a raportat că mai mult de jumătate dintre toți agenții membri au avut o creștere a clienților, tranzacțiilor și veniturilor în 2014 față de 2013. Profiturile lor sunt de așteptat să crească cu 12% în 2015.
Iata 10 motive, pentru care turistii au nevoie de un agent de turism :

1. Responsabilitate.
Locul de muncă al fiecărui agent de turism este conectat direct cu fiecare călătorie pe care o vinde. Agenții de turism au un șef, pentru a răspunde la întrebări când apar probleme sau sunt chiar ei șeful. Ei sunt o persoană reală, cu care clienții pot vorbi pentru a face lucrurile să funcționeze.
2. Cunoștințe.
Agenții de turism fac treaba asta de ani de zile și știu toate procedurile, cu intrări și ieșiri. Călătorești în Europa, pentru prima dată? În loc de a decide unde să mergi în funcție de comentariile anonime de pe un site, vorbești cu cineva care face acest lucru pentru a-și câștiga existența și, de obicei, știu despre ce vorbesc sau au și alte mijloace să se informeze.
3. Bani de drum lung.
În momentul rezervării unei excursii costisitoare, turistii vor să vadă tot și să simtă experiența a ceea ce are un oraș mai bun de oferit. Un agent de turism poate asigura călătorilor ”bani de drum lung”, astfel încât portofelul lor să nu fie gol, atunci când le este recomandat un restaurant uimitor sau se întâmplă un eveniment special,  chiar în ziua aceea, în oraș. Un agent de turism știe unde și când să mergeți, pe ce merită și pe ce nu merită să vă cheltuiți banii.
4. Stabilirea unui itineraru.
În timp ce unii oameni se bucură doar de “a pierde vremea”, un agent de turism poate oferi un program clar, cu ceea ce se va întâmpla în fiecare zi și care să țină evidența clară a tot ceea ce este inclus în călătorie.
5. Bugetare.
Un agent de turism vă poate ajuta să schițați exact cât de mult vă va costa o excursie, astfel încât să nu existe surprize. De exemplu: în excursia de luni este inclusă masa de prânz sau trebuie să v-o cumpărați singur și de unde? În croazieră, oare să cumpărați pachetul cu băuturi incluse, chiar dacă nu sunteți un băutor, pentru că oferă și alte avantaje (de exemplu: acces la spectacolul  care se ține în bar) sau clientul să plătească pentru excursii în avans sau direct la ghidul însoțitor al fiecărei excursii? Un agent de turism vă poate ghida și astfel să economisiți bani.
6. Asigurare.
Se întâmplă! Și se întâmplă oricui! Un agent de turism poate oferi asigurări într-un mare număr de moduri, de la garantarea faptului că hotelul este sigur, la faptul că turoperatorul care asigură desfășurarea excursiei nu îl va jefui pe călător. El va ști să vă consilieze ce fel de polițe de asigurare aveți nevoie, de la cele referitoare la anularea excursiei, la cele pentru urgențe medicale. Agenții, de asemenea, se asigură că turiștii vor avea documentele de călătorie corecte, astfel încât călătoria să nu se sfârșească  la scara avionului sau pasarela vasului de croazieră. Și când lucrurile merg rău, agenții de voiaj au resursele și contactele pentru a obține pentru turiștii tot ceea ce este necesar, pentru a-i aduce acolo de unde au plecat.
7. Resurse.
Agenții de voiaj au resurse pe care un călător oarecare pur și simplu nu le are. Da, avem Internet, dar rămân atâtea necunoscute, unele din ele nici măcar bănuite, mai ales în locurile care în care nu ați fost niciodată.
8. Exclusivitate.
Să recunoaștem, noi toți vrem să fim un pic diferiți. Un agent de turism cunoaște noi destinații și locuri noi. Ei pot trimite clienții în locuri pe care doar ei le știu, fiind mai puțin promovate. Prin intermediul partenerilor lor, de asemenea, ei pot obține gratuități sau facilități pentru clienții lor (gratuități care variază de la o băutură gratuită, până la admiterea exclusivă la un eveniment fierbinte, unic).
9. Economie de timp.
Ore de stat pe Internet și săptămâni de cercetare pentru excursia perfectă, este un efort pe care un om ocupat nu și-l poate permite. Un agent de turism va petrece un pic de timp în plus pentru a-și cunoaște clientul  și ceea ce caută, dar apoi vă va pune la dispoziție  o vacanță în întregime personalizată. Căutați un agent bun, care să vă cunoască și scutiți timp.
10. Avantajul maxim sau mai românește … vreți ”o pilă”?
Avantajul maxim (leverage) se poate traduce prin faptul că un agent de turism are un sistem de relații. Nu vă speriați, nu este vorba de trafic de influență! Nu se poate face o rezervare într-un loc pe care-l doriți într-adevăr? V-ați lipit în ultimul moment  de o excursie, dar toate camerele sunt rezervate? Nici o problemă! Agenții de turism dezvoltă în cursul anilor relații pe termen lung. Companiile de turism cu care lucrează înțeleg cât este de important ca afacerile pe care aceștia le au să se repete și să se dezvolte. Agenții de turism au, din acest motiv, o punte deschisă către cele mai multe companii hoteliere și stațiuni, având, prin aceasta, mai multe șanse de a obține ceea ce-și doresc turiștii decât un singur consumator.
Pe scurt, dacă nu ați vizitat niciodată un agent de turism, v-ați lipsit de o șansă de a economisi timp și bani, de a înlătura complicațiile și înmulțirea acestora !

Dacă traducerea nu este cea mai fidelă, sperăm că am surprins esențialul articolului! Myth Travel

Trebuie să fiți autentificat pentru a posta un comentariu.